A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Лебединської міської ради Сумської області

Представники Центру професійного розвитку педагогічних працівників знайомилися із досвідом роботи колег із Чехії

Дата: 13.07.2021 09:35
Кількість переглядів: 34

Фото без описуЯк організувати навчання учнів після їх повернення після тривалого карантину до очного денного навчання? Що зробити, щоб освітній процес у цей період був ефективним? Ці питання сьогодні непокоять освітян усіх країн світу. Досвіду оцінювання процесу повернення учнів до денної форми навчання після тривалого періоду дистанційного навчання був присвячений онлайн-семінар, що відбувся 08 липня 2021 року для педагогів Чехії та України. Його організаторами стали Асоціація з міжнародних питань співпраці з Чеською шкільною інспекцією, Державна служба якості освіти України, за підтримки Чеської агенції розвитку. За сприяння завідувачки сектору роботи з експертами Управління Державної служби якості освіти у Сумській області Світлани Ніколаєнко фахівці Лебединського Центру професійного розвитку педагогічних працівників долучилися до роботи міжнародного вебінару.

Повернення до школи через такий тривалий карантин несе нові та іноді складні ситуації, відкриє запитання, які добре усвідомити заздалегідь і запобігти тому, щоб вони не стали зайвими додатковими стресорами. Більшість учнів та педагогів з нетерпінням очікують відновлення денної форми навчання та йтимуть до школи з великими очікуваннями. Потрібно добре підготуватися, щоб все пройшло якомога гладше, а нездійснені очікування не призвели до фрустрації та втрати бажання працювати.

Досвідом з наближення процесу моніторингу та оцінювання процесу повернення учнів до денної форми навчання в заклади освіти Чехії поділився PhDr. Ондржей Андри, МАЕ, МВА, МРА, заступник головного шкільного інспектора Чехії. Під час онлайн-семінару ним було окреслено, на що зосереджується Чеська шкільна інспекція у цій сфері, які причини для виділення цих тем, необхідність здійснення такої комунікації із усіма учасниками освітнього процесу, представлено напрямки та інструменти реалізації досліджень, прокоментовано процес підготовки освітніх закладів до нового навчального року.

Інформація, яку отримали від чеських колег педагоги України, дуже цінна для організації адаптаційного періоду у 2021/2022 навчальному році. Саме тому Центр професійного розвитку планує познайомити з актуальною інформацією від чеських колег керівників та педагогів різних фахів Лебединської міської територіальної громади під час серпневих секційних зустрічей.

З використання матеріалів інформаційних мереж  Управління Державної служби якості освіти у Сумській області


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень