A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Лебединської міської ради Сумської області

ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕРНАТУРА НА ПРАКТИЦІ: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ КЕРІВНИКУ

Дата: 19.05.2023 08:01
Кількість переглядів: 30

ЦПРПП Лебединської міської ради в рамках проведення серії онлайн консультацій для управлінців закладів освіти щодо підвищення нормативно-правової поінформованості 18.05.2023 розпочав серію вебінарів «Знаємо. Застосовуємо. Перемагаємо». Першим кроком на цьому шляху стала розмова про впровадження у ЗЗСО педагогічної інтернатури. Учасникам онлайн зустрічі були запропоновані матеріали нормативно-правового характеру, корисні ресурси, можливість перевірити та доповнити свої знання з означеного питання. Під час проведення вебінару «Педагогічна інтернатура в закладі загальної середньої освіти. Практичний кейс для керівника ЗЗСО та педагога-інтерна» консультант ЦПРПП Людмила Гончаренко запропонувала учасникам інформацію, яка допоможе за потреби успішно організувати педагогічну інтернатуру в кожному закладі. Чи новим є для нас це питання?

Ідея педагогічної інтернатури – не нова. У зарубіжній практиці вона вже багато років функціонує як форма професійного вдосконалення для успішного старту педагогів у професії, В основі інтернатури – наставництво через партнерство. Наставник (від англ. «mentor») супроводжує інтернів упродовж року (саме стільки триває педагогічна інтернатура). За результатами дослідження Національного центру з освітньої статистики якості освіти (США), 7 із 10 педагогів, які працюють із наставником хоча б раз на тиждень, вважають, що їхні педагогічні навички й продуктивність покращуються. Також вони стають впевненішими в собі. Тож у такий спосіб протягом першого року роботи в школах «новенькі» вчителі можуть вдосконалити свої професійні компетентності та педагогічну майстерність.

Педагогічна інтернатура почала діяти в Україні з вересня 2022 року. Її місія – адаптація «новеньких» вчителів (інтернів), які тільки починають працювати в школі. Супровід інтернів та підтримку в роботі здійснюють досвідченіші педагоги-наставники.

Такий підхід дозволяє підтримувати ефективність новопризначених вчителів, полегшити їхній вхід у професію, або ж залучити до роботи в закладах освіти фахівців з інших спеціальностей. Натомість педагоги-наставники є своєрідною службою підтримки із різних питань: проведення уроків, взаємодії з учнями, роботи в колективі тощо.

 

З використанням матеріалів сайту: https://nus.org.ua/articles/tilky-lyudyna-yaka-polyubyt-profesiyu-vchytelya-zalyshytsya-v-shkoli-shho-take-pedagogichna-internatura-ta-yak-vona-pratsyuye-v-ukrayini/


« повернутися

Вхід для адміністратора